Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o. a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Dorociak, Petr ; Urban,, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o. a návrhy opatření na zvýšení její úrovně. Teoretická část je zaměřena na způsob výpočtu indexu spokojenosti a loajality zákazníka. Dále jsou v práci popsány metody získávání informací, které probíhá pomocí dotazníkového šetření. V praktické části práce je provedena analýza společnosti PROFIcomms s.r.o. a získané informace z dotazníků jsou podrobně vyhodnoceny. Na základě vyhodnocení jsou navržena opatření, změny a strategie na zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o.
Didaktické metody využívané při výuce botaniky na základních školách
Fialová, Alžběta ; Skýbová, Jana (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem využívání didaktických metod ve výuce botaniky na základních školách. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou popsány vybrané didaktické metody a současné zařazení botaniky do Rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání. Dále je zde uvedeno dřívější zařazení botaniky do Vzdělávacího programu Základní škola, Občanská škola a Národní škola. Druhá část zahrnuje dotazníková šetření - žáků 7. ročníků ZŠ a učitelů přírodopisu. Cílem bylo zjistit, jaké vyučovací metody jsou využívány při výuce botaniky, které jsou u žáků i učitelů oblíbené či neoblíbené, a které jsou podle názorů učitelů přírodopisu efektivní či neefektivní. Dalším cílem bylo ověřit, zda učitelé využívají ve výuce botaniky výukové programy. Ve třetí části je uveden vlastní návrh vyučovací hodiny vybraného tématu z botaniky, který jsem vytvořila na základě výsledků dotazníkových šetření, konkrétně jde o výuku čeledi bobovitých rostlin (Fabaceae) s využitím několika didaktických metod bez použití metody výkladu. Jedná se o práci s textem, prezentaci v PowerPointu obsahující převážně názorné obrázky a fotografie, brainstorming na téma bobovité a pracovní list sloužící pro zopakování nového učiva. Klíčová slova: didaktické metody, rámcový vzdělávací program, dotazníkové šetření,...
Didaktické metody využívané při výuce botaniky na základních školách
Fialová, Alžběta ; Skýbová, Jana (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem využívání didaktických metod ve výuce botaniky na základních školách. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou popsány vybrané didaktické metody a současné zařazení botaniky do Rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání. Dále je zde uvedeno dřívější zařazení botaniky do Vzdělávacího programu Základní škola, Občanská škola a Národní škola. Druhá část zahrnuje dotazníková šetření - žáků 7. ročníků ZŠ a učitelů přírodopisu. Cílem bylo zjistit, jaké vyučovací metody jsou využívány při výuce botaniky, které jsou u žáků i učitelů oblíbené či neoblíbené, a které jsou podle názorů učitelů přírodopisu efektivní či neefektivní. Dalším cílem bylo ověřit, zda učitelé využívají ve výuce botaniky výukové programy. Ve třetí části je uveden vlastní návrh vyučovací hodiny vybraného tématu z botaniky, který jsem vytvořila na základě výsledků dotazníkových šetření, konkrétně jde o výuku čeledi bobovitých rostlin (Fabaceae) s využitím několika didaktických metod bez použití metody výkladu. Jedná se o práci s textem, prezentaci v PowerPointu obsahující převážně názorné obrázky a fotografie, brainstorming na téma bobovité a pracovní list sloužící pro zopakování nového učiva. Klíčová slova: didaktické metody, rámcový vzdělávací program, dotazníkové šetření,...
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o. a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Dorociak, Petr ; Urban,, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o. a návrhy opatření na zvýšení její úrovně. Teoretická část je zaměřena na způsob výpočtu indexu spokojenosti a loajality zákazníka. Dále jsou v práci popsány metody získávání informací, které probíhá pomocí dotazníkového šetření. V praktické části práce je provedena analýza společnosti PROFIcomms s.r.o. a získané informace z dotazníků jsou podrobně vyhodnoceny. Na základě vyhodnocení jsou navržena opatření, změny a strategie na zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.